Cap de setmana blanc a Andorra

El passat cap de setmana 7, 8 i 9 de març, 13 persones d’APRODISCA acompanyades per dos voluntaris  i la monitora de lleure, van realitzar l’esperat “cap de setmana  blanc” a Andorra, el país del Pirineus!

Ens vam allotjar a l’hotel Pere d’Urg*** a la població d’Encamp. Durant tot el cap de setmana vam poder gaudir d’un temps primaveral durant el dia i fresca per la nit com ja és habitual en aquest punt dels Pirineus.

El dissabte 4 persones juntament amb la monitora de lleure, van esquiar a les pistes de Vall Nord, mentre la resta del grup s’esperava a peu de pistes gaudint del magnífic dia que ens va acompanyar tot passejant i fent jocs de neu. El Marc i l’Arnau van aprofitar per a fer una excursió amb moto de neu juntament amb d’altres persones. Per la tarda el grup de no esquiadors, va aprofitar per baixar a Andorra de passeig i com no, de compres.

Per la tarda ens vam trobar a l’Hotel, per descansar una mica i preparanos per a sortir de “festa” per Andorra.

La sortida nocturna va ser molt divertida, per petició de la majoria del grup, vam buscar un karaoke on vam poder gaudir com un més d’aquest espai, fent amics i cantant tots junts. Després van voltar per un parell de pubs de la ciutat.

L’endemà, el diumenge dia 9 de març, teníem l’entrada ja reservada a les instal·lacions de Caldea, on vam poder relaxar-nos al llarg de tres hores. Seguidament vam dinar al mateix restaurant del complex. A les 16:30 sortíem direcció el punt de trobada per acabar de fer les últimes quatre compres de rigor. Per variar, ens va acompanyar durant el viatge de tornada una carretera plena de gent que se’n tornava cap a casa.

Magnífic cap de setmana per Andorra, l’any vinent més!