Cap de Setmana Blanc a la Molina

Del divendres dia 11 al diumenge dia 13 de març, un grup de set persones d’APRODISCA acompanyants per un voluntari de l’entitat i la monitora de lleure vam gaudir del cap de setmana blanc que organitza anualment el Servei de Lleure. Aquest any es va canviar la destinació i vam anar a passar el cap de setmana a la població de la Molina, aprofitant per a realitzar esquí i activitats de neu a la mateixa estació.

El Divendres a les 18:00h vam marxar direcció Guissona, allí vam parar a sopar. A les 23:00h arribàvem a l’hotel Supermolina de la població de la Molina. Dissabte després d’esmorzar, vam pujar cap a l’estació d’esquí de la Molina.

Dos dels participants acompanyants pel voluntari van aprofitar per a passar el matí esquiant. La resta del grup, vam fer una excursió amb el telecabina d’Alp per a pujar a la part més alta de l’estació a 2.500 metres, des d’allí, vam poder contemplar les majestuoses muntanyes que rodegen aquest paisatge.  Després de l’experiència del telecabina, vam aprofitar la pista habilitada per a baixar en trineu i vam fer unes baixades.

A les 14:00h vam dinar tots junts. A la tarda l’Isaac i la monitora de lleure van seguir esquiant, la resta del grup, va viure l’aventura de tirar-se amb un tobogan pel qual es baixa dins d’un dònut gegant.

A les 17:00h i després de gaudir d’un dia calorós, amb molt de sol i excel·lent temperatura, vam anar cap a l’hotel. Allí vam gaudir d’una hora de “relax a l’Spa” del mateix i a la nit, després de sopar, vam baixar a Bourg Madame de festa.

Diumenge vam gaudir d’un dia as solejat tot passejant pel mercat de Puigcerdà i seguidament, dinar a l’estany. A la tarda després de fer el cafetó, vam baixar cap a la Seu d’Urgell per tal de fer una mica de turisme per al nucli  antic i també veure el Parc del Segre.

Un cop més ha estat una escapada hivernal molt esperada! Volem agrair al voluntari que ens va acompanyar per la seva col·laboració suport.