El Grup de vacances d’APRODISCA visita la festa de l’Estany 2015

Del 20 al 24 d’agost, un grup de 18 persones d’APRODISCA acompanyades de dues monitores i una voluntària, vam gaudir de les esperades vacances d’estiu 2015 a l’Hotel Supermolina*** de la Molina. Cinc dies i quatre nits plens d’activitats, oci nocturn, relax, turisme i sobretot… molta diversió!

El dijous 20 d’agost a les 9:00h del matí vam marxar direcció la Molina amb tres furgonetes de l’entitat.  En arribar a l’hotel, vam dinar i instal·lar-nos en habitacions de dos, de tres i de cinc persones. Tarda de relax  i passejada pel poble de la Molina. Per la nit vam gaudir del concert dels Amics de les Arts a Puigcerdà amb un públic totalment entregat.

El divendres dia 21 d’agost vam agafar el cremallera fins a la Vall de Núria. Durant el matí vam fer tres grups i cadascú va realitzar les activitats escollides (caminada, parc multi aventures i passejada al llac). A les 14:00h vam dinar al restaurant de Núria. Després de dinar vam descansar al costat del llac, d’altres van jugar al parc de mini golf, envoltats d’un magnífic paratge. Per la tarda en arribar a l’hotel vam relaxar-nos i  preparar-nos per sortir. Després de sopar, aprofitant la festa de l’Estany vam gaudir dels diferents concerts oferts per grups locals.

El dissabte dia 22 d’agost pel matí, vam participar a la divertidíssima festa de l’escuma. Per la tarda vam descansar i així agafar forces per la nit. El sopar va ser en un restaurant de Puigcerdà tot provant plats típics de la Cerdanya: el trinxat, assortit de patés, botifarra, bistec de poltre, etc. Seguidament, vam presenciar l’espectacle en primícia de la sortida de la bella de l’Estany, seguit del correfoc i festa amb musica dels anys 80 i 90.

El diumenge dia 23 d’agost pel matí, vam baixar a Puigcerdà per a veure la desfilada de comparses. Per la tarda un grup va anar a l’Hípica de Puigcerdà i presenciar el magnífic espectacle Equestany 2015. L’altre grup va gaudir d’un concert de cobla a una de les places de Puigcerdà. En acabar l’actuació i l’espectacle, ens vam trobar i gaudir plegats de la desfilada de comparses nocturna. Al finalitzar la rua vam pujar plegats a l’estany i vam sopar tot fent un picnic a la mateixa gespa. A les 23:00h van començar els focs artificials que donaven per finalitzada la festa de l’Estany 2015.

Dilluns dia 24 d’agost, vam carregar les motxilles a les furgonetes i dir-li adéu a l’hotel. Canviar de vall pel túnel del Cadí i gaudir de les activitats de lleure escollides (senderisme, tir amb arc i escalada) amb l’empresa Cercle d’Aventura a la localitat bergadana de Vallcebre. En acabar, vam dinar al bar del poble, fer la reunió d’acomiadament i començar el viatge de tornada.

A les 20:00h arribàvem a Montblanc i a les 20:30h a la Selva del Camp.

Un cop més una experiència única envoltada de natura, bons companys i molta son i diversió!