El servei de lleure viatja a Andorra!!

El passat divendres dia 13 i fins el diumenge dia 15 març, 13 usuaris del Servei de Lleure acompanyats per la monitora de Lleure i dues voluntàries d’APRODISCA, van gaudir per segon any consecutiu de l’esperat cap de setmana blanc al país dels Pirineus, ANDORRA.

El divendres en acabar la jornada laboral, marxàvem cap Andorra amb dues furgonetes de l’entitat, amb un pronòstic del temps no massa favorable, ja que indicava neu per aquell cap de setmana, finalment vam poder gaudir de la neu, sense quedar-nos aïllats!

En arribar Andorra, vam sopar en un buffet lliure a la població de Sant Julià. En acabar vam anar cap a l’Hotel Pere d’Hurg*** de la població d’Encamp.

Dissabte dia 14 de març, el grup es va partir realitzant dues activitats diferents.

• Un grup de 4 persones acompanyats per la monitora de lleure agafaven l’autobús per arribar al peu del funicular, allí vam llogar el material d’esquí i seguidament enfilàvem amb el funicular muntanya amunt fins arribar a la pista d’esquí Cortals de l’estació de Grandvalira. En arribar un sol magnífic il·luminava el dia, però en 10 minuts es va començar a tapar… a les 12:30h començàvem les classes d’esquí amb un monitor de l’escola de Grandvalira. A l’hora de dinar el temps és va complicar i vam decidir dinar i marxar, però finalment ens va donar treva!! En acabar de dinar, el monitor va tornar i vam poder seguir amb les classes d’esquí. Una jornada on l’esperit de superació dels participants va marcar un abans i un després! Enhorabona, sou uns magnífics esquiadors!
  • L’altre grup, el formaven nou persones acompanyades per les dues voluntàries. Van passar el dia al parc Naturlandia, realitzant diferents activitats i finalment visitant el Parc d’animals acompanyats d’un guia. Un dia molt maco tot i el fred!

Per la tarda ens vam trobar a l’hotel, on vam relaxar-nos fins a l’hora de sopar. En acabar de sopar havíem d’anar al centre d’Andorra ja que els participants volien anar a cantar en un karaoke, en aquesta ocasió no va ser possible ja que m’entres sopàvem va començar a nevar amb força! Finalment, vam buscar un pub on gaudir una bona estona de l’oci nocturn de la població d’Encamp.

Diumenge dia 15 de març, vam recollir les coses de l’hotel, carregar-les a les furgonetes i gaudir d’un bany relaxant a Caldea!! Seguidament vam dinar al mateix restaurant de les instal·lacions. En acabar i després del cafè, vam realitzar les pertinents compres al supermercat Punt de Trobada de Sant Julià. A les 21:00h arribàvem a Montblanc i a les 21:30 a la Selva del Camp.

A tots els participants, voluntàries, gent d’Encamp, monitor d’esquí, persones de Naturlandia… Caldea… persones que us vau creuar amb nosaltres!! A TOTS DIR-VOS, SOU MOLT BONA GENT!