APRODISCA continua el projecte Mi Casa per impulsar l’habitatge en comunitat de persones amb discapacitat intel·lectual

APRODISCA dona continuïtat al projecte pilot Mi Casa: Una vida en comunidad, orientat a la desinstitucionalització, la seva prevenció i la transformació del model de cures de llarga durada, mitjançant la implementació d’habitatges a la comunitat.

El projecte s’adreça a persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament (DID), de les quals el 60% tindran grans necessitats de suport (75% de discapacitat o Grau III de dependència), i testeja solucions innovadores que en faciliten l’autonomia a la llar i la participació activa i personalitzada en els serveis, els recursos i els suports que ofereix la comunitat.

La iniciativa compta amb el suport de la convocatòria de subvencions del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, i s’emmarca en el compromís d’APRODISCA amb models de suport més personalitzats, inclusius i centrats en la persona.

Últimes noticies