APRODISCA posa en marxa un nou Servei d’Acompanyament a les Sexualitats, una iniciativa que neix amb l’objectiu d’acompanyar les persones en tots els àmbits de la seva vida, també en l’àmbit de la sexualitat i l’afectivitat.
El nou servei s’adreça a professionals, famílies i persones vinculades als serveis d’APRODISCA, i ofereix acompanyament, formació i assessorament en qüestions relacionades amb la sexualitat i l’afectivitat. La iniciativa treballa per promoure la salut, l’educació sexual i unes relacions saludables, segures i respectuoses.
Un servei adaptat a les necessitats de cada persona
El Servei d’Acompanyament a les Sexualitats ofereix diferents modalitats de suport, adaptades a les necessitats de cada servei i de les persones que hi participen:
- Tallers adaptats a cada servei i necessitat.
- Càpsules formatives adreçades als equips professionals.
- Acompanyaments individuals i grupals.
- Suport i orientació a famílies i professionals.
- Gestió de Dinder, per facilitar l’acompanyament en aquest àmbit.
Amb aquest nou servei, APRODISCA amplia els recursos d’acompanyament que ofereix i incorpora la sexualitat i l’afectivitat com una dimensió més del benestar i de la vida de les persones.




