Aquest mes de setembre hem començat a gestionar el servei de bar de l’institut Martí l’Humà de Montblanc. És un bar que dona servei a l’alumnat i professorat del centre educatiu i que, per tant, està obert en horari de matí i durant el calendari lectiu.
Al bar s’ofereixen entrepans, freds i calents, pastes i begudes. A l’establiment hi treballen dues persones de l’equip de Les 3 Esses. Aquests primers dies l’equip està treballant per adaptar l’espai a les seves necessitats i oferir servei al professorat i, a partir del 10 de setembre, amb l’inici de curs, el bar funcionarà a ple rendiment.
Inicialment l’acord per a la gestió d’aquest servei de bar és fins a finals de 2025.
Aquest és un nou repte per a Aprodisca, que per una banda permet seguir consolidant l’àrea de restauració de l’entitat i per l’altra, seguir avançant en la inclusió de les persones amb discapacitat.